wtorek, 29 stycznia 2013

Melancholia / Zaufanie - Tak zatytułowany jest ten wpis .

Dawno niczego nie dodałem , ale to z tego powodu , że nic w moim życiu się nie zmieniało , 
wszystko szło statycznie szkoła , dom,  i ucieczka od rzeczywistości ... Jednak ostatnio zaszły pewne zmiany w moim życiu  Zacząłem czerpać radość z chwil które przeżywam , I poznałem kogoś,  dzięki tej osobie mogę być lepszą osobą i porzucić swoje złe nałogi , a przede wszystkim czerpać radość z życia i być sobą . Druga część wpisu poświęce moim spostrzeżenią , które uświadomiły mi , że ludzie zmieniają twarze, naprawde uwierzcie mi , dzisiaj wszyscy pędzą za pieniędzmi a uczucia gdzieś odeszły .Kiedyś nie zwracaliśmy uwagi na nic , na to jakie kto nosi ciuchy , lub w jakich butach śmiga, dzisiaj głownie na tej podstawie oceniamy innych ludzi , Wszyscy są egoistami , bo mają do tego prawo , ale czy to jest aby mądre ? ... To wszystko spowodowało , że nie jestem ufny i myślę , że w głębi ma to swoje plusy , Jednak w moim życiu pojawia się coraz więcej ludzi , a ja nie wiem kto jest godny zaufania a kto za plecami najchętniej wbiłby mi nóż w plecy . Czasem nawet najlepszy przyjaciel może zawieść , 
Znam opowieści o wielkiej przyjażnii , teraz ten temat tylko mnie drażni , zostały drzazgi , ludzie co maski lubią zakładać bo boją się prawdy .cięzko do ludzi dziś mieć zaufanie , teraz mam znamię , bo życie to walka , szczerych przyjaciół policzę na palcach . Tak celowo użyłem tu wielu cytatów   bo idealnie oddają one moje myśli ,których trafniej nie mógłbym lepiej wyklepac w przyciskach na tym blogu . Ciężko jest ocenić jak będzie wyglądało nasze życie choćby za 3 lata, bo cofając się o 3 lata to moje życie zmieniło się o 360 stopni  ,A ja nie chcę tracić czasu który ucieka na wątpliwości i obawe przed otwarciem się na kogoś , Po raz pierwszy czuję , że tego nie spieprzę  więc z tego nie zrezygnuje . I tym oto mottem zakończę ten wpis który był jakże nieinteresujący dla wielu osób zapewne . Żegnam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz