środa, 22 stycznia 2014

Dzień jak codzień . Tak mógłbym nazwać dzisiejszy dzień, kompletnie nic ciekawego i nowego . wszystko dzisiejszego dnia wydaje się monotonne i bezwartościowe . brak chęci na cokolwiek .Pisałem wcześniej , że z każdego dnia staram się wyciągnąc jakieś wnioski i lekcje . Jeśli jednak dzisiejszy dzień nie przyniósł nic nowego to jaką lekcje mogłem z niego wyciągnąc ?.

A o dziwo wyciągnąlem lekcje ,że czasem należy zaprzestać działać wobec swoich wartości i zachować sie nieco egoistycznie walcząc o swoje dobro . tak , dzisiaj tego się nauczyłem . Nie można stale skupiać sie na kimś i tym aby było tej osobie dobrze, tym samym zaniedbując samego siebie .  Oczywiście nie mówię tutaj , iż dążenie do szczęścia bliskiej nam osoby jest złe bo tak nie jest , jest to bardzo dojrzałe i dobre . nie można jednak zapominać o sobie . i wzajemności która musi być .Nie można cały czas dawać , czasami trzeba też brać . i dzisiejszy dzien pokazał mi właśnie jak walczyć o to co się nam należy .  

oczywiście ciężko jest być stanowczym i niemiłym dla bliskiej nam osoby , ale czasami trzeba , jeśli ta osoba rozumie nas i to co nas boli , to może być pewna , że odwdzięczymy się jej tym co najlepsze .to co pisze brzmi troche jak morały dla pasikonika , jednak nie oto chodzi , każdy ma swoje zdanie i spostrzeżenia , ja przedstawiłem swoje można się z nim zgodzić oraz nie to wasz wybór :).Tak czego jeszcze dzisiejszy dzień mnie nauczył ? tego czego uczy mnie każdy dzień. że jeżeli na kimś nam zależy to nieważne jak żle by było nie odpuszczać.tak więc kończąc ten wpis , nie napisze nic podsumowującego .tak dla odmiany. cześć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz